Regulamin Discord
Korzystając z serwera HypeTown Discord, zgadzasz się na te warunki. Jeśli nie zgadzasz się z którymkolwiek z warunków, nie możesz korzystać z serwera HypeTown Discord. Pamiętaj! Tak jak się zachowujesz, tak postrzegają Cię inni. Tutaj nie ma botów. Po drugiej stronie siedzą ludzie — szanuj ich.§1. DEFINICJE
- Użytkownik — osoba korzystająca / przebywająca na serwerze Discord.
- Serwer — oficjalny serwer głosowy Discord HypeTown.pl.
- Administracja — grono osób na serwerze HypeTown Discord, posiadających najwyższe uprawnienia.
- Konto alternatywne — inaczej multi-konto, dodatkowe konto użytkownika.
§2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
2.1. Korzystanie z serwera jest kompletnie darmowe.
2.2. Regulamin może w każdej chwili ulec zmianie bez wcześniejszego informowania o tym.
2.3. Jeśli nie rozumiesz któregoś z podpunktów regulaminu — skontaktuj się z administracją.
2.4. Wszelkie błędy i niedociągnięcia związane z funkcjonowaniem serwera należy natychmiast zgłaszać administracji.
2.5. Rzeczy nie uwzględnione w regulaminie podlegają rozstrzygnięciu przez administratora serwera.
2.6. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia użytkownika z jego przestrzegania.
2.7. Serwer należy do sieci serwerów HypeTown.pl
§3. ZASADY OGÓLNE
3.1. Dołączając do serwera akceptujesz regulamin i zobowiązujesz się go przestrzegać.
3.2. Na serwerze komunikujemy się poprawnie językowo.
3.3. Użyj odpowiedniej nazwy użytkownika, statusu i zdjęcia profilowego. Unikaj znaków specjalnych, emotikonów, wulgaryzmów i podszywania się.
3.4. Nie zmieniaj zbyt często nazwy użytkownika. Nagminne zmienianie nazwy użytkownika powoduje dezorientację.
3.5. Niech cała dyskusja będzie uprzejma i prowadzona na właściwych kanałach. Możemy poprosić Cię o przeniesienie rozmowy.
3.6. Unikaj osobistych dramatów na czacie. Nękanie na czacie lub w wiadomościach osobistych nigdy nie jest dozwolone, niezależnie od tego, co myślisz o innych.
3.7. Zakaz podszywania się pod innych użytkowników, moderatorów, znane osobistości lub administrację HypeTown.pl.
3.8. Nie spamuj. Unikaj nadmiernej liczby wiadomości, obrazów, formatowania, emotikonów, komend i @wzmianek. Zachęcanie innych do spamowania również jest niedozwolone.
3.9. Żadnej autopromocji ani reklam. Obejmuje to niechciane odniesienia i linki do innych mediów społecznościowych, serwerów, społeczności i usług na czacie. Obejmuje to również wiadomości prywatne użytkowników.
3.10. Nie omijaj filtrów. Dotyczy to zarówno słów, jak i linków. Jeśli coś jest ocenzurowane, jest ocenzurowane z jakiegoś powodu!
3.11. Brak danych osobowych. Chroń swoją prywatność i prywatność innych osób.
3.12. Zakaz nękania, znęcania się i zastraszania. Nie tolerujemy krzywdzenia innych.
3.13. Żadnego nękania innych graczy. Nie tolerujemy mowy nienawiści.
3.14. Żadnych tematów politycznych ani religijnych. Te złożone tematy skutkują kontrowersyjnymi i obraźliwymi postami. Nawet jeśli podchodzi się do tych tematów w sposób cywilny, nie jest to właściwe miejsce na te rozmowy.
3.15. Żadnych treści pirackich, seksualnych, NSFW ani innych podejrzanych treści. Nie akceptujemy nielegalnych lub podejrzanych dyskusji i działań.
3.16. Nie nagrywaj innych rozmów ani innych treści na serwerze. Ty też nie chciałbyś, aby Twoje treści nagrywali inni użytkownicy.
3.17. Żadnych botów użytkowników (user bots) ani kont alternatywnych. Niezatwierdzone boty i konta alternatywne użytkowników nie są tutaj dozwolone. Konta, których to dotyczy, zostaną zbanowane bez ostrzeżenia.
3.18. Niektóre kanały mają swoje zasady. Proszę stosuj się do nich.
3.19. Moderatorzy mają ostatnie słowo. Słuchaj i szanuj ochotników, którzy utrzymują ten serwer.
3.20. Jeżeli ktoś łamie regulamin poinformuj nas o tym.
§4. KANAŁY PUBLICZNE
4.1. Kanał publiczny to kanał tekstowy bądź głosowy. Zasady ogólne mają również zastosowanie w kanale głosowym.
4.2. Jeżeli zdecydujesz się korzystać z kanałów głosowych wymagamy abyś posiadał sprawny i dobrze skonfigurowany mikrofon. W końcu jakość to podstawa.
4.3. Każdy użytkownik może korzystać z kanałów publicznych.
4.4. Jeżeli kanał posiada limit osób nie powinno się go przekraczać. W końcu po coś ten limit jest.
§5. SYSTEM KAR
5.1. Najniższą możliwą karą jest upomnienie ustne lub pisemne, a najwyższą karą jest ban permanentny (wykluczenie z serwera na zawsze).
5.2. Przyznaną karę może zdjąć tylko administrator, który ją przyznał, bądź administrator z wyższą rangą.
5.3. Serwer posiada system ostrzeżeń. Po otrzymaniu ostrzeżenia użytkownik zostanie powiadomiony w wiadomości prywatnej bądź na czacie w kanale tekstowym — nie zawsze musi tak być.
5.4. Za nieprzestrzeganie regulaminu grozi:
- upomnienie
- ostrzeżenie
- odebranie rangi
- odebranie rangi z brakiem możliwości ponownego złożenia podania
- zbanowanie
- wyrzucenie z serwera
§6. SKARGI I ODWOŁANIA
6.1. Zanim się odwołasz sprawdź raz jeszcze regulamin.
6.2. Po sprawdzeniu regulaminu jeszcze raz zastanów się czy zostałeś bezpodstawnie ukarany.
6.3. Jeśli dalej uważasz, że jesteś niewinny — odwołaj się.
6.4. Skargi można składać do administracji lub w odpowiednim dziale na stronie serwera.
6.5. Odwołanie od decyzji administratora można złożyć na stronie serwera nie później niż 24 godziny od chwili otrzymania bana.
Serwis HypeTown.pl nie jest w żaden sposób powiązany z firmą Mojang.